Неділя, 05.05.2024, 01:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Довжанська ЗОШ І-ІІІ ст.

Меню сайту
Forum: 2/3
Photo: 17
Blog: 1
News: 70
Downloads: 5
Publisher: 14
Guestbook: 116
Категорії розділу
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 300
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наказ про організацію методичної роботи

НАКАЗ

17.09.2015                                              с. Довге                                         № ____

 

 

      Про  організацію  методичної       роботи    з    педагогічними      кадрами    у  2015-2016  н.р.

      З метою успішної реалізації завдань реформування освітньої системи,   виконання завдань розвитку національної освіти, реалізації Законів України “Про освіту" та "Про загальну середню освіту", Державної програми “Вчитель”, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, підвищення якості навчально-виховного процесу, оптимізації навчально-виховного процесу, розвитку творчої активності педагогів, впровадження в практику роботи школи досягнень психолого-педагогічної науки, нових педагогічних технологій, створення належних умов для навчально-методичного забезпечення школи та враховуючи підсумки методичної роботи за 2014-2015 н. р.   і  наказу відділу  освіти  Іршавської  райдержадміністрації  № 497 від 09.09.2015 року  «Про організацію методичної роботи  в 2015-2016 навчальному році»

НАКАЗУЮ:

1. Всю  методичну роботу в 2015-2016 н. р.  спрямувати на реалізацію районної науково – методичної проблеми «Вдосконалення професійної  майстерності педагогічних працівників, підвищення результативності навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів шляхом впровадження нових педагогічних технологій».

2. Педагогічному колективу школи продовжувати працювати над     науково-методичною проблемою:  «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інноваційних форм і методів організації навчально-виховного процесу».

3.   В 2015-2016  н. р.  спрямувати роботу  на вирішення   проблем:

 3.1. методичну на: 

  • реалізацію науково-методичної проблеми   «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інноваційних форм і методів організації навчально-виховного процесу»;
  • спрямування роботи всіх внутрішніх підрозділів  в напрямі  визначення ефективності науково-методичної проблеми  як запоруки формування конкурентно-спроможної особистості;
  • створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їхньої педагогічної компетентності;
  • організацію вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою ;
  • здійснення науково-методичного супроводу запровадження системи моніторингу якості загальної середньої освіти;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ефективного педагогічного досвіду;
  • впровадження нових освітніх технологій та систем;
  • активізувати роботу педагогічних працівників щодо впровадження у навчально-виховний процес новітніх тестових технологій;
  • організацію наступності навчально-виховної роботи; дошкільною та початковою, початковою та базовою школою;
  • реалізацію  нового Державного стандарту  початкової  та загальної середньої освіти та його навчально-методичне забезпечення;
  • здійснення науково-методичного супроводу викладання спецкурсів,  курсів за вибором;
  • значне поліпшення  роботи  з обдарованими дітьми, удосконалення  системи підготовки учнів до Всеукраїнських предметних олімпіад;
  • організацію роботи з учителями, які викладатимуть у 2015-2016 н. р. у    4-х  та 7-х   класах  за новими  Державними стандартами освіти.

3.2. виховну на:

  • виховання громадянина – патріота своєї Батьківщини;
  • повагу до національних цінностей нашого народу;
  • виховання навичок здорового способу життя;
  • профілактику та пропедевтику правопорушень;
  • виховання гуманних цінностей школярів.

4. Вчителям школи планувати індивідуальні науково-методичні проблеми відповідно до науково-методичної проблеми школи.

5. Керівникам шкільних методичних об’єднань планувати роботу МО згідно науково-методичної проблеми школи та району.

6. Забезпечити удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу, впровадження  інноваційних технологій; всебічний розвиток особистості учня з урахуванням його індивідуальних здібностей і обдарувань.

7. Підвищити відповідальність педагогів за результати та ефективність праці, розвиток творчості, формування педагогічної компетентності.

8. Збирати та узагальнювати всі форми роботи над науково-методичною проблемою в кейсі самоосвітньої діяльності вчителя; до атестації узагальнювати всі матеріали за міжатестаційний період в портфоліо вчителя.

9. Всім учителям школи  продовжити роботу над  створенням  власного  портфоліо.

10.Ширше використовувати в практичній роботі педагогів досягнення        психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду.

11. Виходячи з  вище зазначеного, визначити таку структуру методичної роботи з педагогічними кадрами:

 11.1.Засідання шкільних методичних об’єднань провести в такі терміни:

● 02.09.2015;                      ●  15.03.2016;

● 10.11.2015;                      ●  31.05.2016.

  • 28.12.2015;

11.2 Всю методичну роботу планувати та корегувати на засіданнях методичної ради школи,  які провести в такі терміни:

● 08.09.2015;                       ● 23.02.2016;

● 25.11.2015;                       ● 17.05.2016.

● 22.12.2015;

11.3 Продовжити роботу семінару-практикуму педагогіки і психології:

● грудень 2015 - семінар-практикум «Формування мотивації   учнів до навчально–пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи», обмін досвідом;

● квітень 2016 –  семінар  «Нові форми впровадження та поширення педагогічного досвіду як важлива умова створення інноваційного освітнього середовища». 

  11.4.  Провести  методичні  оперативки за такою тематикою:

  • 02.09.2015  – Методичні рекомендації щодо вивчення базових предметів  у 2015-2016 н. р. та оформлення  в класних журналах навчальних досягнень учнів.
  • 09.09.2015 -  Методичні рекомендації щодо впровадження Державного стандарту загальної середньої освіти у початковій та основній  школі.​
  • 28.10.2015 –  Громадянське  виховання і самовиховання школяра
  • 25.11.2015 – Про підготовку учні 11-х класів до ЗНО.
  • 23.12.2015 - Проблеми школи з впровадження інноваційних технологій.
  •  26.01.2016 – Про рівень  навчальних досягнення учнів у І семестрі.
  • 25.03. 2016 – Про наслідки роботи з обдарованими учнями.
  • 25.03. 2016  – Вивчення інструкції про проведення  ДПА, перевід та випуск учнів.
  • 28.04.2016  – Про рівень підвищення педагогічної майстерності вчителів у навчальному році.

  11.5.  Провести  педагогічні  ради, на яких  розглянути  такі  питання:

08.01.2016 - Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інноваційних форм і методів організації  навчально-виховного процесу на уроках природознавства (Параска М.М.).

  • 6.02.2016 – Формування громадянської позиції учнів через систему виховної роботи школи (Захарчук Г.І.).
  • 22.03.2016 – Сучасний психолого-педагогічний підхід до проблеми індивідуалізації навчальної діяльності учнів у контексті підвищення навчальних досягнень (Бабинець Н.І., заступники директора)

19.04.2016 -  Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов    (Яцкович В.М.)

   24.05. 2016 -  Про  стан викладання   та відповідність рівня навчальних    досягнень   учнів  вимогам  програм  з української мови  ( Ледней М.В.).

14.06. 2016 – Про   підсумки  роботи педколективу в 2015-2016 н. р. і заходи по підвищенню якості навчально-виховного процесу в 2016-2017  н. р. (Ледней М.В., ЗДНВР).

 

12.  Продовжити роботу школи передового педагогічного досвіду,   провести   відкриті  уроки згідно планів роботи ШМО.

 На  уроках  показати  вміння   вчителем   реалізувати  проблемне  питання школи  та власне проблемне  питання.

13. Протягом  навчального  року  вивчати систему роботи вчителів,  що атестуються (за окремим графіком адміністрації школи).

  1.  Розпочати роботу Школи молодого вчителя.  
  1.  Затвердити таку структуру науково-методичної роботи  у школі:

 Колективні форми роботи:

  • педагогічна рада;                   
  • методична рада;
  • методичні оперативки;          
  • взаємовідвідування уроків.

 Групові форми роботи:

  • шкільні методичні об’єднання;             
  • семінари-практикуми;               
  • школа ефективного педагогічного досвіду.

 Індивідуальні форми роботи:

  •  наставництво;
  •  методичні консультації;
  •  робота над науково-методичною проблемою;
  •  самоосвіта;
  •  співбесіди;
  •  творчий звіт вчителів, що атестуються.
  1. Продовжити роботу шкільних методичних об`єднань:
  • української мови і літератури;
  • суспільно-гуманітарного циклу;
  • вчителів іноземної   мови;
  • учителів математики;
  • учителів природничого  циклу;
  • оздоровчо-естетичного циклу;
  • вчителів початкових класів;
  • класних керівників;
  • вихователів   ГПД.

 17. Затвердити Методичну раду школи  у складі:

Голова методичної ради :   

Ледней М.В.     -  директор   школи,  учитель   світової літератури,

                             «спеціаліст   вищої   категорії».

 

Члени методичної   ради:  

Яцкович В.М.   – заступник   директора  з  навчально-виховної  роботи,  

                              вчитель історії  та  правознавства,   «спеціаліст вищої 

                              категорії»,  «старший  учитель»;

Параска М.М.  – заступник директора з навчально-виховної  роботи ,            

                             вчитель  початкових класів та хореографії, «спеціаліст               

                             вищої категорії», «старший вчитель»;

Захарчук Г.І.     -  заступник  директора  з виховної  роботи, вчитель етики,                                 

                             «спеціаліст вищої категорії»;

Саварин Т.Ю. -  учитель  української  мови  і  літератури, керівник  МО  

                            української  філології, «Спеціаліст вищої категорії»;

Панич М.І.    -     учитель  історії,  керівник  МО  суспільно-гуманітарного

                            циклу,  «спеціаліст  першої  категорії»;

Німчук Г.В.  –    учитель  німецької  мови, голова  МО вчителів іноземної           

                            мови,«спеціаліст вищої категорії»;

Кузьо О.М.   –   учитель  математики,  керівник  МО  учителів  математики,

                          «спеціаліст вищої категорії»;

Симканич М.В. – учитель  фізики,  керівник   МО  учителів  природничого   

                              циклу,  «спеціаліст вищої категорії»;

   Чернушевич Н.І. - учитель трудового навчання, керівник МО  оздоровчо-

                              естетичного  циклу,  «спеціаліст  вищої  категорії»,

                              «старший  вчитель»;

Клованич Н.В. –  учитель  початкових  класів,  керівник  МО  вчителів    

                              початкових  класів,  «спеціаліст  вищої  категорії»,            

                              «старший учитель»;

Капустей М.Ю. - вихователь ГПД, керівник МО вихователів ГПД,        

                             «спеціаліст ІІ категорії»;

Роман Т.В. -  учитель  англійської мови,  керівник  МО  класних

                           керівників 5-11 класів.

                                                         

   18. Учителям- предметникам:

  •  Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.
  • Продовжити роботу над впровадженням інноваційних технологій навчання і виховання, досягнень педагогіки, психології, передового   педагогічного досвіду.
  •  Активізувати діяльність учнів та батьків на сторінках «Щоденника».
  •  Брати участь у розробці авторських сценаріїв та уроків, консультацій,   майстер-класів, семінарів і конференцій з проблем інновацій.
  • Систематично працювати над поповненням кабінетів навчально-методичною літературою, дидактичними та роздатковими матеріалами.
  • Активізувати гурткову та позакласну роботу з предметів.

 

   19. Заступникам  директора  школи з  навчальної та виховної роботи    Яцкович В.М., Параска М.М., Захарчук Г.І. створити необхідні умови роботи методичних підрозділів, систематично надавати допомогу їх керівникам.

 

  20. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи                                                                          М.В. Ледней

 

 

З наказом ознайомлені:

 

                                                                               __________ В.М. Яцкович              

                                                                               __________ М.М. Параска 

                                                                               __________ Г.І. Захарчук                    

Джерело: http://dovgeschool.at.ua/Nakazu/nakaz_pro_metod-robotu-2015-2016_n.r.doc

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Inform © 2024
Конструктор сайтів - uCoz